Ja det e mkt med människor

idag efter jobbet så cyklade jag hem...lånade jonas busskort åkte in för att skulle köpa ett par skor som jag her sett ut, som passar både bra till maskerade men även till vardags.. Naturligtvis fanns inte min storlek FAN vad irriterande klockan passerande halv sju och jag täntke ok vad gör jag nu..jo jag bad hon i affären att kolla på din sko i Kista om de hade min storlek..och yes de hade dem...när jag väl kom dit och skulle pröva mina skor så hittade jag inte dem i affären.. Expediten sa: nej men de ända silver skor vi har e dessa och visade mig ett par som kostade 200:-, jag berättade för henne och sa att de tinte var dessa skor jag sökte och att det var en annan expedit i en anna din sko affäre som sa att ni hade 10 par i min storlek...hon envisades med att säga nej vi har inte dessa....och att jag borde ha tagit med mig artikel nummret...men ursäkta mig men hur många kunder gör det? Räcker det inte med att hon i affären sa att de hade min storlek..
Sen sa hon: ja just ja nu kom jag på dessa skor hart vi med...och pekade på de skor jag ville ha..men herre gud hur svårt kan det vara?

men nu e min outfit klar.....så imorgn eftermiddag e det MASKERAD!kort kommer senare...

nu ska jag läsa...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback