Next....

japp denna film såg jag och jonas ikväll..och det var inte bruce Willis som var med och inte jack Nicolsen utan självaste nicklas Cage som var en av de i huvudrollerna *asg* Sara du förstår vad jag menar...ja menar de e ju lite skillnad på dessa män.

Innan vi såg filmen Next så gick på resturang Hollywood i Kista gallerian det var mkt gott , tack för tipset Sara....smakade underbart gott.blev riktigt mätt kan jag lova.

Imorgon ska jag och älsklingen städa, sen ska jag träna...på eftermiddagen ska vi ev träffa mamma och pappa och på kvällen skall jag och Jonas på möte klockan 19:00 ja man kan säga att det blir en fullmatad dag/kväll.

Nej nu ska jag sätta mig och njtuta på balkongen :)


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback