Schlager lördag

Japp idag e det schlager lördag...lyssnar på schlager på radion, måste ju ladda upp för ikväll...alla som känner mig vet att jag älskar schlager..så ikväll är det att hålla tummarna för The Ark hejja hejja hejja...gud vad det ska sjungas när det e deras tur. De kommer att vara bidrag nummer 12.

Idag ska det tränas, har inte bestämt om det ska bli spinning eller styrka, fast det lutar åt spinning, passet är med Lars-Åke han är helt suverän....så det kommer nog bli det klockan 16:00 på svea vägen tror jag det passet gick..måste kolla upp det igen, eller så går det på kungsholmen.

Ute lyser solen med sin frånvaro...synd annars hade man gärna tagit en lång promenad under solstrålarna.

Nästa vecka blir det kortare arbetsvecka..då man är ledig på torsdag eftersom det är kristihimmelfärd. På fredag fyller pappa år då blir det att gratta ...undrar vad han ska få..har mina funderingar.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback