Flytta inte på mobb offret, flytta på mobbaren..

var ett av samtalsämnen som jag, Linda och Madde hade igår när vi fikade..och så är det ju alltid varför är det så att den som mobbar eller utser en eller flera personer psykiskt/fysiskt illa..fattar inte det över huvudtaget..hoppas det blir odning på det annars blir jag riktigt arg.

Idag vaknade jag 05:20 och kunde inte somna om..jag vill äta frulle men har ingen matlust så här tidigt på morgonen som jag har sagt en annan gång..så det blir att äta på jobbet istället....men men det går ju lika bra.

Idag slutar jag 14:45 hur skönt som helst..denna helg blir lugna gatan skönt ska det bli..ikväll ska jag vara med älsklignen, imorgon hoppas jag att Sara gumman har tid att träffas..på kvällen ska jag träffa Lottis..söndag ska jag till Anna Edling hennes dotter Moa. och mellan alla detta ska jag även träna så det blir en fullsåäckad helg :)med lugna aktiviteter.

Igår blev min kollega sjuk knall förskyld och feber frossa....usch hoppas jag inte åker på detta vill verkligen inte göra det...vore as tråkigt om man skulle bli sjuk...specoecielt på en helg den lediga stund man har i veckan vill man absolut inte ligga i bingen och vara sjuk.

Nu ska jag borsta tänderna..


kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback