jaha aldrig aldrig aldrig...

idag kom räkning från dörr firman vi som hade ställt in oss på att den inte skulle komma..men idag dök den upp sådär 3 månader senare.helt sjukt. Men men det e bara a tbetala. Sen så fick vi en räkning från DN även fast vi inte ens har DN . Jag ringde upp dem och sa att vi hade fått en räkning, hon som svarade sa: Men ni har ju  fått ett erbjudande..ett erbjudande ja men inte ngt som vi har tackat ja till..jasså så hon då får jag väll ta bort den då.så blev hon sur....DN skickar ofta ut fakturor som inte stämmer mysko.

Nu ikväll ska jag träna spinning klockan 18:30 ska bli as skönt.

Imorgon kommer mamma och pappa hit även min syster och hennes kille Kalle  och Jonas såklart.vi ska alla ut och äta middag på chow chow en as god Italiens resturang.Ska bli mysigt.

Ska även handla lite på vägen hem inför festen så man inte måste göra allt på lördag....så det blir en sväng förbi VI.


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback