sleeping like a baby

gud vad jag har sovit gott inatt..så nu e man utvilad,idag jobbar jag 9-17:30...ska träna ikväll ska bli skönt det. Har funderat på varför vissa människor njuter av vissas misstag eller klantigheter..jag fattar inte det är det typiskt svenskt eller? jag fattar inte hur man kan vara så...tycker det e riktigt dåligt faktiskt...

Ute skiner solen..undrar hur kallt det är idag..funderar på om jag ska ha mössan och halsduken och vantarna jag fick av Sarq och daniel i presnt...tror att jag ska ha det idag..älskar att bylsa på mig mysiga kläder :) nu är det höst.
Igår när jag och Jonas var och promenerade och fikade så var det massa löv som hade blåst av träden så man kunde gå runt i löven och det prasslade hur mys som helst...

Linda berättade att hon e gravid igen att Sebbe ska bli storebror :) och han e tydligt jätte glad över det hihihi jätte roligt... Sara berättade också att Mia ska ha bebbe super kul!

Idag ska jag ta med mig min sysdväst och underställ till jobbet..som jag ska ha på mig i vinter..fast ajg kan nog ha det även nu. Längtar faktiskgt till att det ska regna så att jag kan få användning av min super snygga sydväst.

Hoppas alla får en bra dag.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback