Sortering av papper..

...är något jag har valt att göra senare...så ha rjag sagt till mig själv många många gånger...ja jag gör det senare..men nu har jag slagit tag i saken och köpt mig ett register och sorterat in mina papper under viktiga flikar..så nöjd jag blev :)..så nu ska det minsann vara ordning och reda.

Snart fyller jag år nämligen om5 dagar..så den 7:e oktober blir jag hela 26 år gammal...hurra hurra för mig...på lördag ska jag ha fest för mina kompisar..så det blir fört förfest här sen så ska det bli utgång med dans och så...kommer bli jätte roligt.

Nej om man ska ta och vattna blommorna ser ut som om de behöver det...de skriker GE OSS VATTEN och stampar i jorden....

härom veckan så hörde min kollega den bästa undanflykten för att slippa städa på jobbet.. detta senarie skedde i bygg och konstruktion området:

Molly - XXX du måste hjälpa till att städa innan mellanmålet
XXX - Aj vad ont i ryggen jag fick (jämrar sig, och håller sig för ryggen)
Molly - men då kan du lyfta en lätt låda
XXX - kan nog inte det ajajaja

detta barn är snart 3 år...ja snacka om att barn suger åt sig saker fort..och vad de ska säga i olika tillfällen när de inte vill saker.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback