Gudmor ochguddotter helg!

Ja idag ska jag hämta Smilla min underbara guddotter i Nälsta..hon ska vara med mig idag och imorgon på dagen, vilket innebär att hon ska sova hos mig inatt, första gången hon gör det :) mys pys.. idag ska vi träffa min syster i Aspudden vi ska gå på Aspudden zoo, det är mer som en 4 hgård men de har en massa djur :) ska bli kul, och kul för min syster att få träffa henne också.

Inatt har jag sovit så dåligt usch vaknade med jämna mellanrum, drömmer skumma drömmar fattar inte varför jag ska göra det hela tiden, nu får det vara nog TA INTE MIN ENERGI!!!!!!!!!

Igår var det min sista arbetsdag för terminen..jag har nu jullov, vilket innebär att jag inte kommer tillbaka till jobbet förren den 7:e januari..fatta vad underbart!! älskar detta ska bli så skönt att verkligen få koppla av och så..
snat är det jul, då åker jag hem till mamma och pappa i ljusfallshammar ska bli skönt det med, sedan nyår hmmm denna j*vla nyår jag är allvarligt talat lite trött på det, det är verkligen samma sak varje år, lite krystat lite överdrivet bara för en kväll som egentligen handlar om en minut...sen är det över..men men vi får se vad det blir till att hitta på, ska iallafall vara med Linda iår så vi får se vad vi ska göra..helst av allt skulle jag vilja åka utomlands nu och komma tillbaka typ 5:e januari men det går ju inte.

Gud vad jag nyser , denna himla försylning, tror att det är nu det har släppt allt , har burit på ngn slags förylsning som barnen på jobbet har burit på, sedan nu när jag tar det lungt och ska vila upp mig så får man detta...vägrar ligga sjuk på jul iallafall..

Nej nu ska jag dricka upp migg morgon kaffe sen göra mig klar för min smilla helg :)

trevlig helg!

kram Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback