Farmor du kommer alltid finnas i mitt hjärta

image102
Idag avled min farmor Anna-Lisa Johansson, hon blev 98 år. Jag skulle ha åkt till Norrland egentligen men jag förljde mitt hjärta, jag visste att farmor inte hade långt kvar att leva..Så Jonas fick åka själv till norrland..
pappa ringde mig imorse från farmor och sa: NU är det inte långt kvar.jag slängde ur kaffet och sprang ner till farmor . Mamma sa innan: men Tove du hinner nog dricka upp innan..NEJ skrek jag , hör du inte det är inte långt kvar nu..jag vill vara med farmor!!!!!

Jag satte mig bredvid sängkanten och grät, jag, min faster och min pappa höll om varandra och stor grät..jag höll i farmors hand, när jag tog handen tog hon sitt sista andetag och somnade in..det var nästan lite läskigt det var som om hon väntade in att jag skulle komma...
Jag har nu en enorm sorg och det kommer vara jobbiga dagar för mig och min familj.

Än en gång farmor! Jag älskar dig, du finns alltid i mitt hjärta.

puss och kram ditt älskade barnbarn Tove


Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman, ni finns i mina tankar! Stor kram!!

2008-01-03 @ 08:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback