Snart hemfärd

Idag åker vi tillbaka hem till Stockholm igen...helgen har gått så himla fort verkligen helt sjukt. Dena helg har vi bara varit vi i familjen vilket är mkt skönt och behövligt efter allt som har varit.
Så klockan 13:30 går tåget från hallsberg - Stockholm.

Imorgon börjar jag klockan 08:00 och jobbar till 16:00 , om min försylning har gått över då så ska jag träna annars får jag se vad jag hittar på.

Jonas ligger och sover han e visst jätte trött min lilla raring...igår kväll spelades det en hel del Jepardy det var skit kul även fast det var ett mkt hektiskt spel så man var tvungen att vara på sin vakt och hinna trycka och tänka snabbt på en gång.det var jag, jonas, anna och kalle som spelade...

NU ska jag dricka kaffe...


so long

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback