Julen är över

Ja nu är julen över för detta år, så mkt förberedelser osv för en så liten kort stund ...och visst var det mysigt. Jag var hemma hos mina föräldrar i Östergötland och med min syster som också var där. jag måste varit snäll i år med med tanke på de fina klapparna :)
Hälsade även på Tessa, Embla och Tommy. Samt Ida med familj :)
Och snart är det nya året över. Nyår firas i Sjöstan med baby och andra kära vänner:) ska bli mkt trevligt så på onsdag ska jag och baby ut och handla all mat etc.

Jag ska till frissan två gånger denna vecka, först imorgon då jag ska klippa topparna samt färga håret, sen på torsdag på självaste nyårsafton då jag ska sminkas och göra håruppsättning för den stundande kvällen :)

Idag var jag på gymmet och det var ovanligt mkt folk på friskis och svettis på Lindhagen, kan vara för att alla känner att de har ätit för mkt julmat och sötsaker under julen precis som jag...men det var riktigt härligt att träna.


När jag och Hanna var ute för ett par veckor sedan träffade jag på min gamla kursare Olga (th) med hennes kollega.Har inte pratat med Olga på 8 år.


jag julafton


Arvid 3 -år såklart har han fått en traktor ;)


Arvids lillasyster Allis, ler åt sin mamma Ida


jag och Hanna innan utgång :)

Japp det var allt från denna gång. so long




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback