Stort grattis och minnen av dig min älskade farmor

Ett stort grattis baby på 30 års dagen eller 3 (0) års dagen ;),Hoppas du får en toppen födelsesdag! Älskar dig.


Baby som sitter i vagnen inne i kvasten :) innan färd.


Min farmor skulle ha blvit 100 år idag :( gud vad jag saknar dig farmor, du finns ständigt i mitt hjärta det vet du!!!


Sov du lilla videung
än så är det vinter
Än så är vinter
Än så sova björk och ljung
rosor, hyacinter
Än så är det långt till vår
Innan björk i blomma står
Sov du lilla vide,
än så är det vinter.

Solskensöga ser på dig
Solskensöga vaggar
Snart blir grönt på skogens stig
och var blomma flaggar
än en liten solskensbön
vide liten blir så grön
Solskensöga ser dig
Solskensöga vaggar.

Den sång var min farmor Anna-Lisa Johanssons favorit sång , som jag ofta satt och sjöng vid hennes sängkant i hennes ljusa sovrum

Älskar dig farmor!!!!!



kram




 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska tända ett ljus för Farmor idag, å tänka på alla roliga minnen jag har av henne! :) Kram på dig!

2009-12-04 @ 08:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback