Intelliband och Patricia

Ikväll gäller det, Lindas firma Intelliplan ska med deras firma band Intelliband spela på Patricia en tväling där flera firmor som har ildat ett band ska tävlar mot varandra jag vet att det kommer gå skit bra för Intelliband och dom kommer ha den fräckaste hejjarklacken :)!!!! Så alla ni som inte har ngt att göra ikväll kom till Patricia och gör som jag och en drös andra hejja fram INTELLIBAND!!!

Idag börjar jag jobba klockan 09:00, jätte skönt men då stänger jag istället, men idag är det väldigt lugnt på jobbet, och roligt att få jobba länge med Lotta då vi nästan aldrig slutar sent tillsammans. För en stund sedan sken solen ute, nu har det börjat tok snöa...Men imorgon ska det bli sol iallafall, imorgon kväll ska jag gå på arobicpass ska bli väldigt roligt jag har inte gått på det passet på länge så det ska bli spännande På söndag på dagen blir det skivstångspass :)
Funderar på om jag ska på bio imorgon kväll eller om jag ska träffa sara och Nina...då jag ska ut ikväll så känns det mer som att det kommer bli bio.

Måste köpa nytt busskort idag 690:- ett tag tyckte jag det var så himla dyrt men med tanke på hur mkt jag åker och att man kan åka runt i hela sthlm hur mkt som helst så är det inte så farligt, men visst skulle jag inte klaga om de sänkte det heller..

Önskar er alla en härlig dag på jobbet :)
Hoppas några vill komma förbi Patricia iallafall :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback