Festligheter

Idag är det lördag och jag vaknade med grym huvudvärk :( usch. Somnade iallaflal rätt skapligt igår. Var först och fikade med Laura sen så var jag hemma och kollade lite på tv och bara softade. Skulle köpt kaffe igår när jag var påväg hem men glömde såklart det, så idag när jag gick upp så var det första jag gjorde att gå ner för att köpa det. Hoppas huvudväken försvinner nu.

Idag ska jag träna, shoppa lite. Sen ikväll är det middag hos Jess vi är 7 tjejer :) ska bli 3rätters och så har hon fixat lite överaskningar :) kan bli riktigt roligt, sen senare på kvällskvisten så blir det utgång :) Får se vart vi ska gå. Men det blir inte så jätte sent för min del iallafall, har lite saker jag ska göra imorgon b.la träning.

LÄngtar till värmen, nu när jag var nere på konsum så var det såååååå kallt ute burr burr men det är riktigt fint väder iallafall solen skiner så det ska man inte klaga på.

I veckan kommer nog mina föräldrar upp en sväng trevligt trevligt.

Nej nu ska jag dricka kaffe och hoppas att bultandet i huvudet försvinner.

kram kram

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback