Trodde du ja

Igår kväll var jag på middag hos Annsi och Janne, där var även Madde och Stefan. VI blev bjudna på älggryta och ris. *namnam* vad gott det var. Eter maten spalde vi ett spel i timmar det hette Trodde du ja, ett jätte roligt spel, där man använde sig av kort med olika titlar, man skulle göra saker, de andra skulle gissa på tre olika alternativ på vad de tror att motspelarna skulle göre helst/ resp minst, ja det är lite svårt att beskriva.Men hur kul som helst, och andra omgången vann jag!" (bilder kommer senare)

Annars har det varit träning som stått på schemat samt plugg. Idag ska jag och Mia träna step up, ett av de roligaste passen på friskis och svettis.
Annars blir det att plugga.

Sitter och sneglar ut och ser att solen lyser med sin frånvaro, *drömmer mig bort utomlands till sol och bad*

Hoppas alla har haft en underbar helg hittils och att ni får en fortsatt trevlig söndag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback