Tuddelu

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och njuter, lyssnar på bra musik och planerar dagen. I vilken ordning jag ska göra allt. Ska iallafall ut i solen och gå en rask promenad, sen ska jag träna, shoppa (ngt iallafall) sen ska jag ikväll på middag på en resturang på Söder. Min kompis My har fyllt år så vi är ett gäng som ska fira henne på en libanesisk resturang:) ska bli mkt trevligt.
Idag måste jag även hämta ut mina lincer som har kommit till synsam nu.

Här kommer lite bilder som jag lovat lägga ut,


Fotografering hos Laura


Me


Emma spelar Biljard


Janne dukar förfullt


Soff vill att Ola ska vinna melodifestivalen, så det är bäst att rösta


Smile ! Lotta och Soff

Hoppas alla får en toppen lördag!

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback